onsdag 3. februar 2010

Så er et nytt år i gang i hovedstaden og jeg er igjen i arbeid!:) O lykke!
Jeg har bare hatt fire dager der, men det er koselig, dagene går raskt og jeg liker det!
Nå om dagen gleder jeg meg mest til hjemturen 26. februar, vinterferie!! Det blir utrolig herlig, og det er faktisk rekord for meg å være borte fra øya mi i 8 uker!
Jeg ser frem til sjølufta, stillheten og havet, samtalene med mormor og morfar og sosialt samvær med resten av familien og venner! Det blir så koselig! Også skal jeg i 30 årsdag den første helga, og 20 årsdag den andre, det blir gøy!

En gledelig nyhet jeg mottok i går, var at jeg skal få være forlover for Margrethe når hun gifter seg fjerde juni i 2011, noe ser jeg på som et utrolig stort privilegium! Jeg skal bli TIDENES forlover!:D

Sånn ellers så driver jeg å bestemmer meg for hva jeg skal gjøre neste år, og jeg har vel mer eller mindre bestemt meg for at det blir ett års utsettelse av studiene! Og nå når jeg skal være forlover, er det jo ikke til å stikke under en stol at det koster litt og jeg vil ikke spare på noe når det er til min kjære Margrethe! <3
Også kan det da hende at det blir en liten Thai-tur på meg sammen med Gunn på starten av neste år!:D

Jeg har noen planer fremover, men det er mye tenking som må til før de kan settes ut i praksis!

Ingen kommentarer: